sâmbătă, 18 februarie 2012

Oare eu sunt in mintea ta?

" Nu e în toate minţile,e doar în mintea mea ! "


Vorbeam ieri de oamenii care au trecut prin viata mea... Despre cei care au lasat ceva in urma si cei de la care nu am pastrat nimic.Astazi ma intrebam daca eu am schimbat viata cuiva? Daca eu am facut-o macar putin mai frumoasa? Sau am trecut discret fara sa mut, nici macar, un fir de praf? Oare eu ratacesc,uneori, prin mintea cuiva? Oare eu am fost marea dragoste a vreunui el? Sau persoana aceea, cheie,care a reusit sa schimbe viata unei alte persoane? Sunt eu oare,pentru cineva,unul dintre oamenii aceia dragi de care isi amintesc cu regret si nostalgie?Ma mentioneaza ,uneori, in povestile lor sau m-au uitat de indata ce am iesit din viata lor?Intrebari! Pentru care nu exista raspunsuri sigure! Doar variabile !Sunt un om printre oameni. Un simplu om.Iar azi privesc in spate si ma intreb:
Dar eu?! Eu ce am lasat in urma mea de fapt? 

13 comentarii:

  1. Foarte interesante intrebari... Chiar m-au pus pe ganduri.
    P.S.: Dragut blog:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Citind aceasta postare, am inceput sa-mi pun niste intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui sa stii raspunsul, adica il stii dar intr-o oarecare masura iti este teama sa il dezvalui, sa il recunosti, sa ti-l asumi.In orice caz in urma ta ai lasat amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Denysuk! Esti foarte talentata! Imi plk f mooolt blog- ul tau! Succes in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Este f dragut blog- ul! Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt sigura ca ai lasat urme in viata altora!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai lasat urme in viata celor care esti cu adevarat importanta !

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...