vineri, 10 februarie 2012

O zi buna ?


Sufletul parca mi-e lovit cu sageti ... uneori e camera durerii .. Sa fii scarbita sa tot incerci sa treci peste.Parca nu se mai termina. Oare lumea nu se mai satura sa faca rau?Oare stii cum e sa te saturi sa te feresti mereu de aproapele tau?
De cate ori am plecat a fost in urma unui conflict.Ce e real si ce simt eu de atatia ani e nelinistit si am primit lovituri ce dor ... poate sufletesti poate si fizice.. si nu suport cand vad ca le primesc de la persoane care au doar ganduri meschine si brutale.
Cer ajutor dar din nou primesc doar un ecou! Si nu e indicat sa tin mereu capu plecat , caci m-au lovit treptat si strig nevinovata cand defapt ar trebui sa le calc pe cap.

" Cand inima te-ntreaba: Ce-ai patit?
 iar tu raspunzi mintind: nimic. "


Si te uiti la mine zambind.Cu un zambet murdar, viclean plin de venin.Si-mi spui: "De ce plangi pe hol si nu in clasa?" .. si poate peretii m-au sprijinit mereu cand ochii in lacrimi imi erau .Ei niciodata nu m-au criticat .. m-au ascultat plangand.Vrei sa ma vezi plangand in fata ta.Si chiar de m-ai vedea eu nu sunt invinsa!O sa fiu invinsa cand o sa renunt la visul meu .. chiar daca ochii in lacrimi mi-s nu sunt invinsa! Ceea ce imi da satisfactie: "Orice palma data o iei de 10x odata!"
Si o vorba buna nu primesti de la nimeni . Sau o simpla intrebare "Esti bine?" .
Singurul lucru ce a fost bun pe ziua de azi au fost doua note .. un 9 si un 10 ..si cineva parca dorea sa-mi lumineze ziua.

"La revedere,Domnisoara ! O zi buna ! "


14 comentarii:

  1. Offf :( .. Vreau sa treci peste :( pentru ca stiu ca poti ! O sa fiu mereu alaturi de tine pe blogg!Ai grija de tine . De sufletul tau o sa am eu grija :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma regasesc atat de mult in ce ai scris ,si parca sufletul meu se trateaza ca cineva e la fel de trist ca el,si nu e el singurul ...
    Eu nu am reusit sa trec peste NICIODATA!
    Daca tu reusesti,am voi bucura enorm >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa trecem peste! Orice ar fi.Dumnezeu ne pune la grele incercari ptr a ne pregati de zile bune si pline de zambte.

      Ștergere
  3. Draga mea,nu toate zilele ne sunt luminate de soare.
    Vei trece peste pentru ca tu ai acel gram de optimism rar intalnit !

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa vrei sa treci peste, altfel nu vei reusi...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca o sa treci si peste asta.
    Nu ne cunostem da' avem multe in comun.
    Gandeste-te ca decat sa le dai satisfactie vazandu-te plangand mai bine revino-ti si fa-le in ciuda zambind!:*
    Capu' sus!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt oameni care n-o sa te inteleaga niciodata,indiferent daca iti sunt sau nu apropiati, ei nu simt ceea ce simti tu.
    am simtit la fel si poate ca inca simt, ma caracterizeaza perfect "Orice palma data o iei de 10x odata!" si vad ca nu sunt singura.
    sa-ti dau sfaturi? nu cred ca e cazul. sa-ti spun ca o sa fie bine - stii si esti sigura ca o sa treci peste. daca as putea ti-as da un hug
    ai grija de tine,sufletel :*

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...