sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Zbor peste tarfe si pareriile lor!

Dragii si dragele mele , nu va mai atacati atata . Degeaba va dati cu parerea despre mine si despre infatisarea mea.Sunteti chiar patetetici!Chiar nu intelegeti ca mi se rupe de parerea voastra ? :)) si nu va mai dati mari futermani dragilor . Ati vrea voi sa ma aveti ! Era o vorba : "Te face tarfa cine nu te poate avea " . Sa ma lingeti in pizda ! Labagii dreacu . Ai pula mica?Freaca-te de covor.
"Printeselor" nu v-am uitat.Ce-i mai bun e la sfarsit pentru voi.Inghititi sloboz daca va mananca limba.Nesatulelor!S-o simtiti pana in gat.Nu va uitati la voi ca aveti fata in reparatii futu-va-n pizda de zdrente!
Chiar ma amuza ca va interesati si va pasa atata de mult de mine si viata mea.Viata mea e mai interesanta decat a unora!
In primul rand ma plac eu inainte sa ma placa altii.Daca nu m-as iubii eu cum sa ma iubeasca altii? In al doilea rand sunt multuimita de mine si de corpul meu.Ca tu nu ma placi ? Asta e.Nici eu nu plac pe toata lumea.Unii ma vad o tinichea altii o comoara de aur.Va roade invidia si gelozia rauu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...