luni, 16 ianuarie 2012

Lumea din jur ,a devenit o nebunie.

Incep sa ma simt putin in agonie dar sunt constienta ca nu asa trebuie sa fie.Fiecare lacrima m-a ajutat sa ajung atat de sus ,incat n-o sa las o zdreanta/invidioasa/geloasa sa intre in lumea mea , in care eu chiar am ceva de spus! Trebuie sa obtin ceea ce-mi doresc chiar daca intorc lumea pe dos !
Si nu ma intereseaza ca nu-mi vreti voi binele .. e langa mine persoana care ar face orice pentru mine.Ma pupati la pasarica voi astea care ma vorbiti de "bine" sau care in fata imi sunteti "prietene" si defapt numai puteti de invidie,de gelozie.Si stiu ce pot,insa nu vreau sa va eclipsez de tot.




Adica prima vrea sa zica ca ma bucur ca te fac :x
Iar a doua vrea sa zica ca ai belit pula defapt  !

4 comentarii:

  1. daca lacrimile te ridica ti le dau cu drag si pe ale mele...>:D<
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Lacrimile se vor evapora ca sa lase loc unui zmabet, un zambet care arata ca esti mai buna ca ceilalti! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...