duminică, 25 septembrie 2011

Tarfe .... de mici !



Doamne!
Numai specimene pe aceasta planeta ! Copilite fara minte . Sunteti niste tarfe mici !
Cum pula mea sa zici ca : "Eu ma combin decat cu baietii care au masina ..." , "Iubitul meu are un BMW albastru : x " , " Nu stiu de ce stau cu el .. pentru masina sau pentru el ? " .
Pula are alt gust in BMW ?! Curva ce esti ! Iti place sa te freci in BMW-URI .
Mata e mandra de tine ? Desigur ! Doar e o tarfa mai mare ca tine !

------------------------------------------
Ea : Vad in ochii tai .... vrei sa ma seduci
El : Vad in ochii tai ... vrei sa mi-o sugi !
------------------------------------------
Shhhht ! Sa nu va aud ! Nu-mi bagati vorbe in gura zdrentelor . Ca n-am dat nume . Hai ca nici muie nu v-as da ! =] Aveti fata in reparatii .Hai ca va place cu de toate! =] / "X" dupa blogg-ul meu !

10 comentarii:

  1. Denysuk, stiu cum e ca si eu am dat peste astfel de specimene:-j!

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare...in sfarsit pot sa spun uite o tipa care gandeste ca mine. Ha ha!!!Biiine!!! poti sa o mai spui odata:-b

    RăspundețiȘtergere
  3. din astea sunt pentru tot, si eu in clasa mea am specimene de genul asta, da' intr-o buna zi isi vo dea seama ca tarfismul este o boala ereditara :))

    RăspundețiȘtergere
  4. No coment.Exact ce aveam pe inima.
    Bravo,nota 10 pentru postare :)) !

    RăspundețiȘtergere
  5. mhhhh , cum a mers asta . Fix asa pentru actualele si viitoarele curve de peste tot . De specificat , varste foarte "fragede" .

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...