duminică, 25 septembrie 2011

Nu ma mai intrebatii ! _|_



Dati-va n-pula mea !
Nu ma mai intrebati de ce sunt suparata . Sunt suparata pe tot si pe toata lumea! Sunteti niste invidiosi/invidioase , gelosi/geloase , dusmanosi/dusmanoase .
Cica sa ma descarc la voi .. cum pula mea sa ma descarc ba la voi ?! Ca sa poata sa se descarce cineva la voi trebuie sa stii cum sa-l iei .. nu asa pula-n pizda " zi ce ai " . Sunteti niste cretini !
Nu va ganditi decat la voi si la persoana voastra.Voi n-aveti suflet Ba! Mancaia-ti pula lu'Deco !
Si sa va zic asa .. am fost si sunt ranita de persoane dragi ... dar .. asta e . Nu vreau mila nimanui! O sa trec eu peste .. fara ajutoru vostru ! Voi o vorba buna nu stiti sa-mi dati.
Hai sictirrrrrrrrrr ! Va dau la muie _)_ .

6 comentarii:

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...