luni, 5 septembrie 2011

Dragoste?O stare aiurea/N-am inspiratie azi !


Dragostea?
Ce e dragostea?
Dragostea e o nebunie !
Batai de inima si dureri de cap .
Stiu .. ce credeti .. pana acum v-am tot plictisit cu "gandurile" mele de dragoste/iubire/amor etc. Asa sunt eu mereu schimbatoare . Ca si vremea.
Poate iti par mai tupeista dar pe dinauntru sunt la fel de sensibila ca orice fata .. doar ca pun un zid .. si stiu ! Asta te indeparteaza .. cateodata nici eu nu ma inteleg pe mine d-apoi altii ?
Stii cum e? Nu prea cred ... [ :
Cand m-ai vrut tu .. nu te-am vrut eu .. acum e invers . Chestia asta ma scoate din sarite.
Ieri eram pe munte .. acum in vale ! : [ . Am o stare .. ascult de ore intregi melodia asta Eminem - Beautiful .. m-am uitat la un film .. "The last song" un film perferct pentru starea mea.. CULMEA! N-am avut nici rabdarea sa ma uit la el.. asta seara n-am inspiratie ! O starea aiurea .

3 comentarii:

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...