duminică, 28 august 2011

Leapşăăă ! Despre mine ?

Nume : Denysuk .
Sex : feminin ;;]
Muzică : Hip-hop .
Favorite band : Nu am !
Cum te simţi : Nici nu ştiu :
Ce faci ? : Stau la P.C !
Unde stai ? : Pe o planeta a mea ! pe scaun ?! /:] .
Stele căzătoare : Atunci imi voi pune o dorinta :o3 ...
Superstiţios/oasă? : Câteodata.

Religie : creştin-ortodox .
Îndragostită ? : În fiecare zi de altu .
Prieteni : Adevăraţi ? :-j .
Curaj : Depinde ...
Culoare preferată sau culori : roz, verde , albastru , mov , alb , negru .
Fumezi ? : Nu !
Vrei să te măriti ? : Dăăă ! Peste câţiva ani .
Vrei copii ? : Maxim 2 .
Regreţi : Mai are rost ?! ;] .
Egocentric/ă : Centru Universului ;x .. Eu sunt! :]]
Simţi nevoia să : Stau pe plaja.Bălăcindu-mă în apă/"prinzând valuri"/căutând scoici.
Mâine ce faci ? : Nu ştiu nici ce fac azi ..
Animale : Aş vrea să am un pitbull ;o3 .
Unde eşti acum ? : România . În cameră !
Ce îţi doreşti cel mai mult ? : Dacă e dorinţă nu se spune :$ ...
Ce vezi acum dacă te uiţi pe geam : Cartieru m11/blocuri/scoala nr 9.
Ochii tăi : căprui-verzi .
Ce ai spus ultima dată : Multumesc ;*!
Cum vezi lumea ? : Falsă .
Vrei să spui ceva în final ? : Bye ! Mi-a făcut plăcere;* .

Această leapşă am primit-o de la Kate ;*.

4 comentarii:

  1. Îndragostită ? : În fiecare zi de altu . :X pfff,cât semănăm. Şi eu vreau un pitbull :|îmi plac mult puii de pitbull =P~

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele iau mereu forma pe care o vrea sufletul...